• kedvezményezett neve: Fit-Pro Kft.
  • projekt címe: Fit-Pro Kft. piaci megjelenésének támogatása
  • szerződött támogatás összege: 12.980.348 Ft
  • támogatás mértéke (%-ban): 50%
  • tényleges befejezés dátuma: 2016.06.30.
  • projekt azonosító száma: GINOP-1.3.1-15-2016-00364

A budapesti székhelyű Fit-Pro Kft. 12,9 millió forint vissza nem térítendő támogatásra vált jogosulttá a „Mikro-, kis-, és középvállalkozások piaci megjelenésének támogatása” tárgyú pályázaton az Új Széchenyi terv keretében. A 26 millió forint összköltségű fejlesztés során a cég részt vett Európa egyik legjelentősebb fitnesz expóján 2016 áprilisában (FIBO 2016, Köln).

A fejlesztés az „Ágazati fókusz” 2660 Elektronikus orvosi berendezések gyártása tevékenységhez kapcsolódik. Vállalkozásunk több éves kutató és fejlesztő munkát megelőzően 2011-ben kezdte meg az E-Fit Electro Fitness gépek gyártását és értékesítését. Jelenleg 50 országba értékesítjük az elektromos izomstimulációs készülékcsaládunk tagjait. Az elmúlt években 22 országban sikerült disztribútori kapcsolatot kialakítani, aminek eredményeként több mint 650 E-Fit stúdió található világszerte. Kizárólag az E-Fit Medical széria rendelkezik orvostechnikai tanúsítvánnyal a sokcsatornás egész test stimulálására alkalmas gépek közül. 2016 áprilisában Európa egyik legjelentősebb fitnesz expoján mutattuk be legújabb fejlesztéseinket a FIBO-n. A kiállításon az eddigi és a legújabb termékeinket mutattuk be a szakmának és az érdeklődőknek nemzetközi szinten. Pályafutásunk során számos magyarországi kiállításon vettünk részt. Standjainkat minden alkalommal hatalmas érdeklődés övezte, melyből később üzletkötés is származott. Jó pár külföldi kiállításon is képviseltettük magunkat például Angliában és az Egyesült Arab Emirátusokban, vagy éppen Lengyelországban, melynek köszönhetően nemzetközi szinten is bemutathattuk az EMS piacon egyedülálló E-Fit gépeinket.

Célunk elsősorban Németországban lefektetni az alapokat, illetve az Európai Unióban új üzleti lehetőségek felkutatásával bővíteni szerződött partnereink, disztribútoraink számát; új piacokat, nyerni a szépségiparban, az egészségügyben, új szegmensekben megjelenni, bemutatni legújabb fejlesztéseink eredményeit a közönségnek, és egy olyan víziót, jövőképet mutatni ügyfeleink számára, amellyel érdemes azonosulni, így biztosítva számukra a hosszútávú sikeres együttműködést. Mindezen célok elérését az említett kiállításon való részvétel alapozta meg.

A rendezvényen termékeink teljes palettája bemutatásra került leendő disztribútorainknak, klienseinknek és eredményesen elértük célközönségünket. A terveink biztosítása érdekében a kiállításon való részvételt előzetes piackutatási eredményekkel támasztottuk alá. Marketing tanácsadók segítettek arra vonatkozóan, hogy melyek azok az eszközök, amelyekkel a célközönség látogatottságát növelni tudjuk. Termékeinkre szabadalom bejegyzése megtörtént. Az online marketing kampány sikeresen lezajlott, meglévő weboldalunk idegen nyelvű továbbfejlesztése megtörtént. Termékeink ismerté váltak a német és osztrák piacon is. Újabb külföldi beszállítói szerződések megkötésének lehetőségei nyíltak meg számunkra. A megjelenés pozitív hatással volt vállaltunk fejlődésére, mely hatás hosszú távon kihat az E-Fit márkára és piaci pozíciónkra.